Narzędzie do archiwizacji w chmurze dla klientów firmy Soneta

Oprogramowanie enova365 autorstwa krakowskiej firmy Soneta stanowi kompleksowe rozwiązanie klasy ERP. Znaczy to tyle, że zakres funkcjonalny poszczególnych modułów jest w stanie obsłużyć każdy z obszarów działania firmy, np. magazyn, sprzedaż, obieg dokumentów, księgowość, kadry, produkcję, serwis i inne.

Teraz Soneta poszła o krok dalej, umożliwiając swoim klientom korzystanie z nowego narzędzia – Archiwizatora Azure. Umożliwia ono automatyczne archiwizowanie danych z systemu enova365 do chmury obliczeniowej. W zależności od wybranej opcji back-up może robić się codziennie lub raz w tygodniu. Najważniejsze atuty tego narzędzia to:

  • automatyczny back-up – nie trzeba o nim pamiętać, archiwizacja „robi się sama”,
  • dane przechowywane są poza firmą, w bezpiecznej chmurze Microsoft Azure, dzięki czemu nawet w razie awarii sprzętu, pożaru, zawirusowania, czy włamania dane firmowe będą bezpieczne (w odróżnieniu od kopii wykonywanych na pen-drive, dyskach zewnętrznych czy nawet na zaawansowanych serwerach wyposażonych w dyski w RAIDzie).

Z Archiwizatora Azure korzystać mogą klienci posiadający program enova365 w ramach własnej infrastruktury, czyli albo mający zakupione licencje na własność w modelu stacjonarnym albo korzystający z wynajmu w modelu ASP.

Archiwizator dostępny jest w czterech opcjach, dzięki czemu każdy użytkownik może wybrać taki wariant, jaki będzie dla niego optymalny.

Celem zapoznania się ze szczegółami tego rozwiązania, a także z cenami zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym ERP, który jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 12 634 05 44, wewn. 1 oraz pod adresem e-mail: erp@polkas.pl.