Dobór komponentów systemu do zarządzania firmą pod kątem obsługi sprzedaży w dużej mierze jest uzależniony od branży oraz od rynków na których działa przedsiębiorstwo. Istotną rolę odgrywają takie funkcjonalności jak umożliwienie bezpiecznego dostępu do danych oraz wykonywania operacji z różnych platform sprzętowych – w tym telefonów i tabletów. Nie może oczywiście zabraknąć również klasycznych funkcji, jak wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie danych generowanych z baz systemu, sporządzania zamówień, przygotowywania ofert, ewidencjonowania zamówień, współpracy z różnego rodzaju urządzeniami fiskalnymi i etykietującymi (m.in. Novitus, Elzab, Posnet, Zebra), czy też obsługi magazynu.

Jeżeli firma działa także poza granicami kraju, jedną z podstawowych jego ról jest także możliwość generowania szerokiego wachlarza dokumentów związanych z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi, a także importem i eksportem.


Cele i korzyści:

Podstawowe korzyści, jakie płyną z dobrze wdrożonego systemu handlowego, to m.in.:

  • przyśpieszenie wprowadzania danych i dostępu do nich,
  • zautomatyzowanie generowania dokumentów i wyeliminowanie drobnych pomyłek,
  • dostęp do danych szczegółowych, które mogą posłużyć zarówno do zwiększenia
  • wiedzy o klientach, jak i rynku na którym działają,
  • kontrola bieżącego stanu zobowiązań i należności,
  • możliwość wykorzystania zebranych danych do przygotowywania analiz,
  • pozwalających przewidywać optymalny stan zaopatrzenia oraz planować kierunki rozwoju.

Program wspierający sprzedaż


Jak działamy:

  • badanie potrzeb – audyt procesów księgowych w firmie
  • dobór oprogramowania
  • wdrożenie
  • szkolenie