Symfonia 2.0, czyli dlaczego warto przejść do nowej wersji oprogramowania firmy Sage?

Symfonia 2.0, czyli dlaczego warto przejść do nowej wersji oprogramowania firmy Sage1

Przedsiębiorcy pracujący na oprogramowaniu Sage Symfonia i Sage Symfonia Start mają ostatnie kilka miesięcy na korzystną migrację do nowej, aktualnej i dopasowanej do zmian prawnych wersji 2.0.

To ważna informacja, bowiem poprzednie wersje tych programów niebawem przestaną być wspierane przez producenta. Aktualizacja produktów Symfonia i Symfonia Start zakończy się w październiku 2017 roku. Dlatego Sage przygotowało procedury i oferty wspierające przedsiębiorców korzystających z poprzednich edycji oprogramowania w przejściu na Symfonię i Symfonię Start w wersji 2.0.

Dlaczego warto przejść do nowej wersji Symfonii?

Tylko dzięki temu będą Państwo mieli dostęp do oprogramowania ze wszystkimi strukturami JPK – a pamiętajmy, że już w 2018 r. JPK będzie obowiązkowy dla każdej firmy.

Zakup nowego lub rozbudowanie już istniejącego produktu o nowe stanowiska będą możliwe jedynie w wersji 2.0.

Symfonia 2.0 i Symfonia Start 2.0 zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, raportowanie JPK, rozszerzone funkcjonalności i dostęp do aktualizacji, a co za tym idzie – większy komfort użytkowania.

Wsparcie ze strony producenta systemu operacyjnego i oprogramowania ma też znaczenie dla wydatków Klientów. Przejście na wersję 2.0 pozwala na obniżenie kosztów kolejnych usług abonamentowych i kosztów obsługi rocznej oraz daje dostęp do atrakcyjnych ofert rozbudowy oprogramowania.

Producent proponuje atrakcyjne rozwiązania i rabaty dla tych, którzy w najbliższym czasie zdecydują się na nową odsłonę Sage Symfonia i Sage Symfonia Start, a POLKAS jako Partner Sage zapewnia wsparcie technologiczne i merytoryczne.

Wśród naszych Klientów oprogramowanie Symfonia w wersji 2.0 posiadają już m.in. Gemini Holding, Krakowski Park Technologiczny, Renthoff Service, Sonik Spółka Jawna i Mako Polska.

Wszystkich Państwa zainteresowanych ofertą Sage zapraszamy do kontaktu telefonicznego 12 634 05 44 lub mailowego na erp@polkas.pl