Ważna aktualizacja prawna systemu ERP enova365.

Wydawane szybko i na bieżąco aktualizacje prawne są jednym z głównych atutów oprogramowania enova365. Klienci posiadający aktywną gwarancję mają bezpłatny dostęp do wszystkich nowych wersji programu. Jest to szczególne ważne dla obszarów księgowości oraz kadr i płac, ponieważ zmiany prawne najczęściej dotykają tych właśnie materii.

W grudniu 2018 roku firma Soneta, producent enovy, wypuściła wersję 15.1, zapowiadając przy tej okazji dalsze aktualizacje. Pod koniec ubiegłego tygodnia swoją premierę miała wersja 15.2. Jest to dalszy ciąg zapoczątkowanych w grudniu zmian głównie w zakresie kadr i płac oraz księgowości.

W Kadrach i Płacach przede wszystkim zaktualizowane zostały wzory deklaracji RCA, DRA i ZWU, a także wprowadzone nowe deklaracje RCA II, DRA II, RPA, RIA oraz OSW. Umożliwiono też integrację z najnowszą wersją Płatnika – musiała być ona dostosowana do nowych oraz zaktualizowanych wzorów deklaracji.

W Księdze Handlowej zmieniono przede wszystkim struktury plików XML deklaracji PIT dostosowując je dzięki temu do formatów wymaganych przez formularze, jakie na swoich stronach internetowych udostępnia Ministerstwo Finansów.

To nie jedyne, ale najważniejsze zmiany.

Wersja 15.2 jest drugą z trzech zaplanowanych w serii. Premiera wersji 15.3 planowana jest na połowę lutego tego roku i dotyczyć będzie dalszego dostosowywania systemu enova365 w zakresie e-teczek i e-sprawozdań.

Są to na tyle ważne zmiany, że radzimy nie zwlekać z zainstalowaniem najnowszej wersji programu, aby nie narazić się na dolegliwości.

Celem ustalenia terminu aktualizacji enovy prosimy kontakt na adres e-mail: erp@polkas.pl lub telefon pod numer: 012 634 05 44.