Wsparcie serwisowe w okresie świątecznym.

IV kwartał, a szczególnie końcówka roku to najgorętszy okres dla producentów IT i firm wdrażających oprogramowanie klasy ERP. Producenci muszą dostosować swoje programy do zmian prawnych, jakie wchodzą w życie od 1 stycznia (a często zmiany te ogłaszane są w ostatniej chwili), a firmy wdrożeniowe muszą zdążyć z zakończeniem prac u klientów tak, aby od 1 stycznia klienci mogli rozpocząć pracę na nowo wdrożonych programach.

Informujemy, że w dniu 24 grudnia 2018 roku (Wigilia) usługi wsparcia serwisowego firmy Soneta oraz Asysta Comarch będą niedostępne.

Specjaliści z firmy POLKAS przez cały okres świąteczny są do Państwa dyspozycji. Dotyczy to zarówno pracowników działu handlowego, jak również wdrożeniowców i programistów. Bez względu więc na to, czy macie Państwo pytanie o cenę programu, promocje, warunki handlowe czy licencyjne, czy może jakiś problem techniczny, nasz zespół czeka na kontakt od Państwa pod numerem telefonu 012 634 05 44 oraz adresem e-mail erp@polkas.pl.

Pozostajemy do dyspozycji naszych klientów w Wigilię, w Sylwestra, a także między świętami.

Serdecznie zapraszamy!!!