Codzienność przedsiębiorcy, czyli kilka słów o zarządzaniu relacjami z klientem. Enova365 CRM

Kontakt z klientem to chleb powszedni każdego przedsiębiorcy. Niezależnie od branży, profilu działalności czy wielkości firmy, każde jej działanie nierozerwalnie wiąże się z klientami. Dlatego tak ważną sprawą jest umiejętne budowanie i utrzymywanie relacji z nimi, szczególnie w czasach silnej konkurencji i rosnącej świadomości odbiorców.

Moduł enova365 CRM to rozwiązanie, które kompleksowo służy przedsiębiorcom do tworzenia i utrzymywania relacji z klientami – od stworzenia bazy po obsługę posprzedażową.

Wszelkie dane klientów czy kontrahentów zapisywane są w jednej bazie – można je wprowadzać wypełniając formularze lub masowo importując dane np. z plików .xml czy arkuszy Excel. Formularz kontrahenta umożliwia wgląd we wszystkie zebrane o nim w systemie dane. Dzięki kreatorowi można wprowadzać dane do wielu miejsc za pomocą jednego okna. W module można także tworzyć wizytówki, wykorzystywane do ewidencji kontaktów z potencjalnymi klientami. Jeżeli staną się oni kontrahentami aktywnymi, z wizytówki można stworzyć kartotekę kontrahenta.

CRM pozwala także na tworzenie zadań i zdarzeń związanych z konkretnym kontrahentem, które można połączyć w projekt. Z kolei z kilku projektów tworzy się kampanię z określonym, zdefiniowanym celem. Do zadań można podpinać dowolne dokumenty handlowe lub magazynowe. W historii zapisują się wszelkie informacje dotyczące działań związanych z danym klientem.

Oprócz tego CRM umożliwia przygotowanie i wysłanie korespondencji seryjnej, przypisanie do kontrahenta konkretnego operatora – opiekuna (np. przedstawiciela handlowego) oraz przydzielanie mu zadań, stworzenie listy wspomagającej zarządzanie zasobami, umożliwiającej np. dodanie rezerwacji, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z kontrahentami, a także tworzenie teczek, w których można gromadzić informacje umieszczone w różnych miejscach w systemie. Funkcjonalne, modyfikowalne listy umożliwiają sortowanie i analizowanie informacji oraz tworzenie raportów.

Co zyskuje przedsiębiorca, korzystający z modułu CRM?

  • łatwiejsze budowanie bazy kontaktów

  • szybki dostęp do wszelkich informacji o danym kontrahencie i kontaktach z nim

  • usprawnienie organizacji pracy przez delegowanie zadań i kontrolę nad realizacją zleconych prac

  • przemyślane planowanie kontaktów, budowanie lojalności kontrahentów oraz określenie ich potencjału w procesie ciągłego pozyskiwania informacji

  • archiwizacja dokumentów dotyczących kontrahentów

  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy i wzrost zadowolenia klientów

To tylko część funkcjonalności i możliwości modułu CRM enova365. Więcej informacji udzieli Państwu nasz dział handlowy – pozostajemy do Państwa dyspozycji telefonicznie 12 634 05 44 lub mailowo erp@polkas.pl.