Klienci Comarchu korzystający z e-commerce otrzymali dodatkowy oręż, dający im przewagę nad konkurencją.

Ostatnie miesiące i pandemia koronawirusa zmusiły wielu przedsiębiorców do przemodelowania swoich biznesów. Wewnątrz firm było to włączenie pracy zdalnej, a na zewnątrz sfokusowanie sprzedaży na kanał internetowy. Firmy bazujące na stacjonarnym, tradycyjnym modelu sprzedaży przeżywają i przeżywać będą ciężkie miesiące, ponieważ przyzwyczajenia kupujących zmieniły się diametralnie. Widać to chociażby w na nowo otwartych, ale jednak wciąż świecących pustakami galeriach handlowych.
W odpowiedzi na ten trend Comarch wprowadził do swojej oferty nowe narzędzie, dzięki któremu firmy pracujące na Comarch ERP Optimie, Comarch ERP XLu oraz Comarch ERP Altum nie muszą posiadać własnego sklepu internetowego, aby móc sprzedawać w internecie. Tym narzędziem jest Comarch e-Sale.
Comarch e-Sale to aplikacja pozwalająca na publikowanie aukcji bezpośrednio z oprogramowania Comarch ERP. Na dzień dzisiejszy zintegrowana jest z Allegro i eBayem, a w najbliższej przyszłości pojawi się współpraca z platformą Amazon. Dzięki zastosowaniu Comarch e-Sale możliwa jest sprzedaż w wielu miejscach jednocześnie, a zarządzanie aukcjami odbywa się w jednym miejscu – towar wyprzedany w jednym serwisie może zniknąć automatycznie z pozostałych.
Comarch e-Sale oferowany jest w modelu abonamentowym, a do jego działania niezbędny jest moduł Handel w systemie ERP.