Dobór komponentów systemu do zarządzania firmą pod kątem obsługi sprzedaży w dużej mierze jest uzależniony od branży oraz od rynków na których działa przedsiębiorstwo. Istotną rolę odgrywają takie funkcjonalności jak umożliwienie bezpiecznego dostępu do danych oraz wykonywania operacji z różnych platform sprzętowych – w tym telefonów i tabletów. Nie może oczywiście zabraknąć również klasycznych funkcji, jak wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie danych generowanych z baz systemu, sporządzania zamówień, przygotowywania ofert, ewidencjonowania zamówień, współpracy z różnego rodzaju urządzeniami fiskalnymi i etykietującymi (m.in. Novitus, Elzab, Posnet, Zebra), czy też obsługi magazynu.
Jeżeli firma działa także poza granicami kraju, jedną z podstawowych jego ról jest także możliwość generowania szerokiego wachlarza dokumentów związanych z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi, a także importem i eksportem.
Cele i korzyści:
Podstawowe korzyści, jakie płyną z dobrze wdrożonego systemu handlowego, to m.in.:
- przyśpieszenie wprowadzania danych i dostępu do nich,
- zautomatyzowanie generowania dokumentów i wyeliminowanie drobnych pomyłek,
- dostęp do danych szczegółowych, które mogą posłużyć zarówno do zwiększenia
- wiedzy o klientach, jak i rynku na którym działają,
- kontrola bieżącego stanu zobowiązań i należności,
- możliwość wykorzystania zebranych danych do przygotowywania analiz,
- pozwalających przewidywać optymalny stan zaopatrzenia oraz planować kierunki rozwoju.
Jak działamy:
- badanie potrzeb - audyt procesów księgowych w firmie
- dobór oprogramowania
- wdrożenie
- szkolenie