W świecie e-commerce, skuteczna obsługa sprzedaży online jest kluczem do sukcesu. Firma musi stale rozwijać się oraz dopasowywać do zmieniających się trendów i oczekiwań klientów. W tym kontekście, rola narzędzi staje się nieodzowna. W artykule tym przyjrzymy się trzem stworzonym przez nas dodatkom informatycznym, które usprawniają procesy obsługi sprzedaży w branży e-commerce. Wszystkie przedstawione dodatki działają zarówno w systemie Comarch Optima jak i enova365.
- Integracja z BaseLinker
Integrator pozwala na wymianę informacji o zamówieniach które wpłynęły do BaseLinker, sprzedaży, stanach towarowych i zrealizowanych płatnościach. Dzięki temu system ERP odwzorowuje bieżącą sytuację, pozwalając na dokładne prowadzenie niezbędnych rejestrów.
Funkcjonalności jakie oferuje integrator:
- import zamówień z platformy Baselinker do systemu,
- import faktur oraz paragonów z platformy Baselinker do ERP,
- kontrola statusu pobranych zamówień,
- eksport towarów z systemu do magazynu Baselinker’a co pozwala na masowe wystawienie aukcji,
- import towarów z Baselinker do systemu,
- aktualizacja stanów magazynowych oraz cen w Baselinker,
- import numerów przewozowych,
Istnieje również możliwość indywidualnej konfiguracji integratora.
- Rozliczanie zamówień
Program do automatycznego rozliczania zamówień. Program zaczytuje zapisane zestawienia płatności z pliku z określonej lokalizacji. Następnie tworzy pojedyncze zapisy KP w takiej ilości jaka znajduje się w pliku z zestawieniem płatności. W przypadku gdy danego zamówienia nie można rozliczyć, program przesyła informację, które zamówienie oraz z jakiego powodu nie zostało rozliczone. Dodatek eliminuje konieczność ręcznej weryfikacji płatności każdego zamówienia.
*Obecnie mechanizm nie obsługuje rozliczania korekt/zwrotów.
- Mini WMS
Aplikacja na kolektory (możliwość zakupu kolektorów w firmie Polkas) z systemem Android. Możliwości:
- kompletacje zamówień,
- przyjmowanie oraz weryfikacja towaru na podstawie faktury zakupowej,
- przesunięcia między magazynowe,
- inwentaryzacja,
Program może działać w trybie online jak i offline. Istnieje możliwość skanowania kodów EAN oraz określenia lokalizacji towaru na magazynie (przydatne przy kompletacji).
Jeśli chcieliby Państwo porozmawiać więcej na temat możliwości jakie dają nasze dodatki – zapraszam do kontaktu na adres erp@polkas.pl lub pod numerem telefonu (12) 634 05 44.