Narastająca w ciągu ostatniej dekady informatyzacja firm i urzędów pokazała, że tradycyjny obieg dokumentów przestał spełniać współczesne wymogi komunikacji. Wymierne korzyści, polegające na oszczędności czasu podczas wprowadzania i wykorzystywania danych w formie elektronicznej, powodują że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się nie tylko na wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, ale i kompleksowego systemu elektronicznego zarządzania dokumentami, pozwalającego analizować poprawność i doskonalić istniejące procesy.
DMS (Document Management System) to nowoczesny sposób zarządzania dokumentami z funkcjonalnością poszerzoną o:
- ulepszone zarządzanie dostępem do dokumentów w zakresie ich rejestracji oraz współdzielenia, udostępniania oraz organizowania w folderach publicznych i prywatnych,
- konwertowanie i przetwarzanie dokumentów oraz obrazów na inne formaty,
- śledzenie historii zmian w dokumentach,
- wyszukiwanie dokumentów wg szerokiej palety kryteriów,
- archiwizowanie treści zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi,
- integrację z pakietem biurowym.
BPM (Business Process Management) i ECM (Enterprise Content Management)
Zarządzanie procesami każdego obszaru działalności firmy może być intuicyjnie proste dzięki definiowaniu i edycji poprzez graficzny interfejs. W połączeniu z wydajnym silnikiem workflow i monitoringiem procesów daje to potężne, a jednocześnie łatwe w obsłudze narzędzie. Dzięki zaawansowanym mechanizmom integracyjnym, można być spokojnym o kompatybilność, a automatyczne uruchamianie procesów przez zdefiniowanie wyzwalaczy automatyzuje większość zadań.
Cele i korzyści
- gromadzenie wszystkich danych w jednym miejscu
- łatwe przygotowywanie sprawozdań
- szybkie księgowanie wystawionych dokumentów
- intuicyjny w obsłudze
- zgodny z wymogami prawa
Jak działamy
- badanie potrzeb - audyt procesów księgowych w firmie
- dobór oprogramowania
- wdrożenie
- szkolenie