Zarządzanie urlopami pracowników przez telefon? Tak, z nową aplikacją Comarch HRM!

Wraz z najnowszą wersja Comarch ERP Optima, Comarch udostępnił także nową wersję e-Pracownika. Wśród zmian funkcjonalnych warto zwrócić uwagę na:

  • poszerzenie zakresu rejestrowania czynności wykonywanych przez Użytkowników w systemie
  • dodanie w modelu usługowym informacji o dacie i statusie ostatniej synchronizacji
  • automatyczne dodawanie zerowego zestawienia czasu pracy podczas naliczania wypłaty, gdy pracownik ze względu na nieobecności ma zerowy czas pracy

Natomiast największą nowością jest aplikacja mobilna Comarch HRM (Human Resources Management), udostępniona dla Comarch e-Pracownik od wersji 2018.5.1. Jest ona dedykowana dla urządzeń z systemem iOS.

Co ta aplikacja potrafi?

Przede wszystkim pozwala wygodnie i mobilnie planować i zatwierdzać urlopy. Dzięki niej najważniejsze informacje zawsze są dostępne na wyciągnięcie ręki. W aplikacji można modyfikować dane swoje i pracowników, dodawać i edytować nieobecności, przeglądać je w widoku kalendarza czy sprawdzać w powiadomieniach bieżący status nieobecności.

Oprócz tego w aplikacji Użytkownik ma dostęp do:

  • wyszukiwarki kontaktów – profili pracowników, filtrowanych wg różnych opcji
  • danych kontaktowych z opcją szybkiego połączenia telefonicznego lub wysyłania maila
  • podglądu ilości dni urlopu (wykorzystanego, oczekującego na zatwierdzenie i pozostałego)
  • podglądu nieobecnych w danym dniu pracowników
  • zgłaszania e-Nieobecności

Dostęp do poszczególnych funkcji zależy oczywiście od uprawnień danego Użytkownika. Jednak bez względu na to, czy aplikacja służy dyrektorowi, czy pracownikowi, zapewnia dostęp do aktualnych danych z każdego miejsca i pozwala szybko, komfortowo, a przede wszystkim mobilnie zarządzać nieobecnościami własnymi i pracowników.

Wszystkich zainteresowanych e-rozwiązaniami Comarch zapraszamy do kontaktu z POLKAS!