Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość

Moduł Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość służy do prowadzenia pełnej księgowości firm w oparciu o plan kont. Pozwala na efektywne zarządzanie finansami bez względu na typ prowadzonej działalności, kontrolę kondycji finansowej firmy oraz rentowności działań i projektów.


Korzyści:

  • eliminacja błędów
  • automatyzacja powtarzalnych czynności
  • centralna baza danych
  • jednokrotne wprowadzanie danych do systemu
  • adaptacja systemu do indywidualnych potrzeb
  • grupowe rozliczanie płatności
  • kontrola rentowności działań
  • analiza dokumentów projektowych

Wymagania techniczne:

  • Minimalne wymagania techniczne dla przykładowej instalacji jednostanowiskowej:
    • Windows 10/8.1/8/7/Vista Pro
    • Procesor 2GHz
    • 4GB RAM i 3GB miejsca na dysku
    • MS SQL 2012 Express
    • Połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768
  • Minimalne wymagania techniczne dla instalacji wielostanowiskowej:
    • Serwer MS SQL: MS SQL Server 2014/2012/2008 R2 Standard
    • Procesor 2GHz x64
    • 4GB RAM
  • Stacja robocza:
    • Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP Pro
    • Serwerach usług terminalowych Windows Server 2012R2/2012/2008R2/2008
    • Procesor 1GHz
    • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
    • Połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768