Wiodący producent systemów klasy ERP na polskim rynku, firma Comarch, rozpoczęła kilka dni temu nową kampanię reklamową pod hasłem Comarch ERP 4.0. Nawiązuje ono do wywodzącego się z Niemiec hasła „Industrie 4.0” oznaczającego „przedsiębiorstwo inteligentne”, czyli nowoczesne, maksymalnie zautomatyzowane, mobilne i wykorzystujące potencjał cloud computingu.
W ramach kampanii wyemitowane zostaną telewizyjne spoty reklamowe zarówno w stacjach głównych (TVN, Polsat, TVP), jak i tematycznych (TVN 24, TVP Sport, Canal+ Sport, Eurosport 1, Discovery, National Geographic, BBC lifestyle i innych). Ma to na celu z jednej strony dotarcie do osób decyzyjnych pracujących na różnych szczeblach przedsiębiorstwa, z drugiej budowanie marki i wizerunku Comarch jak producenta będące zawsze dwa kroki przed konkurencją, umożliwiającego wykorzystywanie najnowocześniejszych technologii.
Kampania ERP 4.0 zbiegła się w czasie z 20-leciem istnienia na rynku flagowego systemu firmy Comarch – Comarch ERP XL. Rozwiązanie to dedykowane w dużej mierze dla firm produkcyjnych ma pomóc im w dołączeniu do idei Przemysłu 4.0. Celem zapoznania przedsiębiorców już korzystających z XLa z jego możliwościami, a także zachęcenia potencjalnych klientów do jego wdrożenia firma Comarch przeprowadziła w połowie maja spotkania biznesowe dla przedsiębiorstw z sektora produkcyjnego w trzech miastach w Polsce.
Jeżeli macie Państwo po nich jakieś pytania lub nie braliście w nich udziału, ale chcecie dowiedzieć się więcej na temat ERP 4.0 ze szczególnym naciskiem na zagadnienia produkcyjne, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami do spraw oprogramowania ERP.