Sage Symfonia ERP Handel

Moduł Sage Symfonia ERP Handel służy do pełnej obsługi obrotu towarowego, z możliwością pełnego dopasowania do indywidualnych potrzeb firmy. Pozwala śledzić i koordynować cały proces biznesowy, podsumowując go w postaci przejrzystych raportów i zestawień.


Korzyści:

  • automatyzacja czynności w procesie sprzedaży – np.rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru
  • tworzenie ścieżek powiązań pomiędzy etapami procesu sprzedaży: zamówienie, faktura, zlecenie itp.
  • raporty i zestawienia

Wymagania techniczne:

  • Minimalne wymagania techniczne dla przykładowej instalacji jednostanowiskowej:
    • Windows 10/8.1/8/7/Vista Pro
    • Procesor 2GHz
    • 4GB RAM i 3GB miejsca na dysku
    • MS SQL 2012 Express
    • Połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768
  • Minimalne wymagania techniczne dla instalacji wielostanowiskowej:
    • Serwer MS SQL: MS SQL Server 2014/2012/2008 R2 Standard
    • Procesor 2GHz x64
    • 4GB RAM
  • Stacja robocza:
    • Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP Pro
    • Serwerach usług terminalowych Windows Server 2012R2/2012/2008R2/2008
    • Procesor 1GHz
    • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
    • Połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768