System Sage Symfonia 2.0 Handel to rozwiązanie, które wspiera planowanie i realizację sprzedaży i gospodarki magazynowej w obszarach: obsługi dokumentów sprzedażowych, kasowych i magazynowych, obsługi transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, raportów i zestawień.
Sage Symfonia 2.0 Handel sprzedawana jest w dwóch wersjach:
- Sprzedaż bez obsługi magazynu
- Sprzedaż z magazynem
Posiadane funkcjonalności:
- współpraca z modułem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
- wsparcie procesów sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach prowadzących pełną księgowość
- kompleksowa i prosta obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
- obsługa operacji magazynowych
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
- współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz urządzeniami typu POS
- zastosowanie w firmach posiadających oddziału lub złożoną strukturę spółek
- definiowanie formy oraz terminu płatności, cen sprzedaży, rabatów, kredytu posiadanego przez kontrahenta
- tworzenie raportów i zestawień
- import kursów walut
- pobieranie danych kontrahentów z GUS
Korzyści:
- łatwy dostęp do danych i informacji
- usprawnienie pracy osób w dziale sprzedaży i magazynu
- wsparcie w realizacji i planowaniu sprzedaży
- wsparcie ekspertów Sage
Wymagania techniczne:
- Windows Vista lub nowszy
- Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
- 2 GB RAM i 3 GB miejsca na dysku
- Połączenie internetowe
- Monitor o rozdzielczości min. 1024×768