Czy wszystko.pl będzie realną konkurencją dla Allegro?

Comarch nową platformę zakupową wszystko.pl rozwija od kilkunastu miesięcy. Krakowska firma start platformy zapowiadała na czerwiec 2023r. Teraz znamy już dokładną datę i będzie nią 29 czerwca.

Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich zarówno kupujących jak i sprzedających.

Platforma ma się  wyróżnić przejrzystym wyglądem i brakiem reklam. Ma to zapewnić pozytywny odbiór konsumentów

Sprzedaż będzie prowadzona bez prowizji oraz opłat za konto. Prócz tego sprzedawcy mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.::

  • 0% prowizji od sprzedaży
  • Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
  • Sprzedaż w każdej kategorii
  • Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
  • Indywidualny opiekun klienta
  • Atrakcyjne pakiety marketingowe
  • Darmowe metody promocji produktów

Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.

Comarch zachęca sprzedawców do rejestrowania już teraz i gwarantuje, że Ci, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe.