Comarch nową platformę zakupową wszystko.pl rozwija od kilkunastu miesięcy. Krakowska firma start platformy zapowiadała na czerwiec 2023r. Teraz znamy już dokładną datę i będzie nią 29 czerwca.
Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich zarówno kupujących jak i sprzedających.
Platforma ma się wyróżnić przejrzystym wyglądem i brakiem reklam. Ma to zapewnić pozytywny odbiór konsumentów
Sprzedaż będzie prowadzona bez prowizji oraz opłat za konto. Prócz tego sprzedawcy mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.::
- 0% prowizji od sprzedaży
- Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta
- Sprzedaż w każdej kategorii
- Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API
- Indywidualny opiekun klienta
- Atrakcyjne pakiety marketingowe
- Darmowe metody promocji produktów
Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.
Comarch zachęca sprzedawców do rejestrowania już teraz i gwarantuje, że Ci, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe.