Sage Symfonia 2.0, czyli dlaczego warto przejść do nowej wersji oprogramowania firmy Sage?

Symfonia 2.0, czyli dlaczego warto przejść do nowej wersji oprogramowania firmy Sage1

Przedsiębiorcy pracujący na oprogramowaniu Sage Symfonia i Sage Symfonia Start mają ostatnie kilka miesięcy na korzystną migrację do nowej, aktualnej i dopasowanej do zmian prawnych wersji 2.0.

To ważna informacja, bowiem poprzednie wersje tych programów niebawem przestaną być wspierane przez producenta. Aktualizacja produktów Symfonia i Symfonia Start zakończy się w październiku 2017 roku. Dlatego Sage przygotowało procedury i oferty wspierające przedsiębiorców korzystających z poprzednich edycji oprogramowania w przejściu na Symfonię i Symfonię Start w wersji 2.0.

Dlaczego warto przejść do nowej wersji Symfonii?

Tylko dzięki temu będą Państwo mieli dostęp do oprogramowania ze wszystkimi strukturami JPK – a pamiętajmy, że już w 2018 r. JPK będzie obowiązkowy dla każdej firmy.

Zakup nowego lub rozbudowanie już istniejącego produktu o nowe stanowiska będą możliwe jedynie w wersji 2.0.

Symfonia 2.0 i Symfonia Start 2.0 zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, raportowanie JPK, rozszerzone funkcjonalności i dostęp do aktualizacji, a co za tym idzie – większy komfort użytkowania.

Wsparcie ze strony producenta systemu operacyjnego i oprogramowania ma też znaczenie dla wydatków Klientów. Przejście na wersję 2.0 pozwala na obniżenie kosztów kolejnych usług abonamentowych i kosztów obsługi rocznej oraz daje dostęp do atrakcyjnych ofert rozbudowy oprogramowania.

Producent proponuje atrakcyjne rozwiązania i rabaty dla tych, którzy w najbliższym czasie zdecydują się na nową odsłonę Sage Symfonia i Sage Symfonia Start, a POLKAS jako Partner Sage zapewnia wsparcie technologiczne i merytoryczne.

Wśród naszych Klientów oprogramowanie Symfonia w wersji 2.0 posiadają już m.in. Gemini Holding, Krakowski Park Technologiczny, Renthoff Service, Sonik Spółka Jawna i Mako Polska.

Wszystkich Państwa zainteresowanych ofertą Sage zapraszamy do kontaktu telefonicznego 12 634 05 44 lub mailowego na erp@polkas.pl