Sage Symfonia ERP Kadry i Płace w firmie

Moduł Sage Symfonia ERP Kadry i Płace służy do prowadzenie pełnej ewidencji wynagrodzeń pracowników, bez względu na rodzaj umowy. Jest kompatybilny z większością systemów bankowości elektronicznej. Pozwala na generowanie list płac, księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów oraz wprowadzanie korekt.


Korzyści:

  • sprawne dokonywanie korekt, dzięki specjalnemu mechanizmowi korygującemu listy płac
  • naliczanie okresów z wielu stanowisk jednocześnie
  • otwieranie, naliczanie i zamykanie okresu dla wybranej grupy pracowników

Wymagania techniczne:

  • Minimalne wymagania techniczne dla przykładowej instalacji jednostanowiskowej:
    • Windows 10/8.1/8/7/Vista Pro
    • Procesor 2GHz
    • 4GB RAM i 3GB miejsca na dysku
    • MS SQL 2012 Express
    • Połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768
  • Minimalne wymagania techniczne dla instalacji wielostanowiskowej:
    • Serwer MS SQL: MS SQL Server 2014/2012/2008 R2 Standard
    • Procesor 2GHz x64
    • 4GB RAM
  • Stacja robocza:
    • Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP Pro
    • Serwerach usług terminalowych Windows Server 2012R2/2012/2008R2/2008
    • Procesor 1GHz
    • 2GB RAM i 3GB miejsca na dysku
    • Połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768