Umowa serwisowa
Po wdrożeniu i uruchomieniu skonfigurowanego systemu ERP i przeszkoleniu użytkowników z jego obsługi możecie Państwo cieszyć się oprogramowaniem przez długie lata. Spokój o sprawne działanie systemu zapewnia oferowane przez POLKAS wsparcie serwisowe – oferujemy bieżącą pomoc w aktualizacjach, szkoleniu nowych pracowników, modyfikacji wydruków. W razie potrzeby programiści są gotowi podjąć się dostosowania oprogramowania do zmieniających się wraz z rozwojem działalności potrzeb. Nie zlecamy prac podwykonawcom – wszyscy specjaliści i programiści, zarówno od systemów Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL jak i enova365 są na miejscu, do Państwa dyspozycji.
- Etap 1- określenie potrzeb
- Etap drugi – spotkanie, omówienie potrzeb
- Etap trzeci – Dedykowana prezentacja oprogramowania
- Etap czwarty – analiza przedwdrożeniowa
- Etap piąty – wdrożenie oprogramowania
- Etap szósty – konfiguracja, instalacja dodatków
- Etap siódmy – szkolenia i asysta powdrożeniowa
- Etap ósmy – umowa serwisowa