Sage Symfonia 2.0 Handel

System Sage Symfonia 2.0 Handel to rozwiązanie, które wspiera planowanie i realizację sprzedaży i gospodarki magazynowej w obszarach: obsługi dokumentów sprzedażowych, kasowych i magazynowych, obsługi transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, raportów i zestawień.


Sage Symfonia 2.0 Handel sprzedawana jest w dwóch wersjach:

  • Sprzedaż bez obsługi magazynu
  • Sprzedaż z magazynem

Posiadane funkcjonalności:

  • współpraca z modułem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
  • wsparcie procesów sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach prowadzących pełną księgowość
  • kompleksowa i prosta obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • obsługa operacji magazynowych
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
  • współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz urządzeniami typu POS
  • zastosowanie w firmach posiadających oddziału lub złożoną strukturę spółek
  • definiowanie formy oraz terminu płatności, cen sprzedaży, rabatów, kredytu posiadanego przez kontrahenta
  • tworzenie raportów i zestawień
  • import kursów walut
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS

Korzyści:

  • łatwy dostęp do danych i informacji
  • usprawnienie pracy osób w dziale sprzedaży i magazynu
  • wsparcie w realizacji i planowaniu sprzedaży
  • wsparcie ekspertów Sage

Wymagania techniczne:

  • Windows Vista lub nowszy
  • Procesor 1GHz kompatybilny z x86 lub x64
  • 2 GB RAM i 3 GB miejsca na dysku
  • Połączenie internetowe
  • Monitor o rozdzielczości min. 1024×768