Aby móc podejmować decyzje w sposób relewantny i maksymalnie antycypować ryzyko, kadra zarządzająca musi posiadać dostęp do danych, które odzwierciedlają realia biznesowe. Moduły składające się na Business Intelligence, dostarczają wszelkich informacji wypływających z danych sprzedażowych, które są miernikiem wydajności oraz inspiracją do usprawniania procesów zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Informacje te mogą zostać dodatkowo wzbogacone o dane związane z upodobaniami klientów, zbierane automatycznie na podstawie ich zachowań oraz wzbogacane przez feedback z działu sprzedaży.
Cele i korzyści
- gromadzenie wszystkich danych w jednym miejscu
- łatwe przygotowywanie sprawozdań
- szybkie księgowanie wystawionych dokumentów
- intuicyjny w obsłudze
- zgodny z wymogami prawa
Jak działamy
- badanie potrzeb - audyt procesów księgowych w firmie
- dobór oprogramowania
- wdrożenie
- szkolenie
Zbieranie danych bez możliwości przygotowywania właściwych raportów byłoby bezużyteczne, dlatego w najbardziej efektywnym modelu wdrożenia, takie raporty definiowane są indywidualnie, na podstawie wskazówek klienta. Dla firm, które rozpoczynają korzystanie z zalet takiego systemu, udostępniane są szablony raportów operujące na najbardziej przydatnych z punktu biznesowego rekordach, które następnie można modyfikować wg własnych potrzeb.
Dane o klientach, które zostaną zebrane przez mechanizm BI, mogą być wykorzystywane również przez działy marketingu w celu przygotowywania bardziej efektywnych kampanii reklamowych, lepiej dopasowanych do potrzeb klienta promocji oraz precyzyjniejszego kierowania przekazu. Dzięki temu klienci mają poczucie indywidualnego traktowania, co sprzyja z kolei zacieśnianiu relacji i podnosi lojalność wobec marki.