Comarch SFA Mobile Sales Force to aplikacja, która wspiera przedstawicieli handlowych i automatyzuje procesy w ich codziennej pracy. Daje ona m.in. stały dostęp do danych o Klientach(360°view), transakcjach, zamówieniach czy należnościach. Upraszcza egzekwowanie działań promocyjnych w punktach sprzedaży dzięki modułom takim jak asset tracking, zarządzanie materiałami POS oraz ankiety. Pozwala również na wyznaczenie optymalnej trasy podróży handlowca dzięki modułowi trasówek z prezentacją na mapach i geolokalizacją punktów sprzedaży.
Funkcjonalności:
- Karta klienta – dane oraz historia kontaktów
- Należności – informacje o zaległych fakturach
- Karta produktu – kluczowe dane i parametry produktu
- Rejestr kontaktu z klientem – wykaz i historia wizyt
- Kalendarz i zarządzanie trasówką – zarządzanie czasem pracy
- Ankiety i zadania – gotowe raporty i zdefiniowane szablony
- Materiały POS – zarządzanie i rejestracja materiałów POS i środków trwałych
- GPS – rejestracja lokalizacji pracownika w czasie
- Nieobecności – wykaz i rejestr nieobecności krótko i długoterminowych
- Powiadomienia – moduł powiadamiania pracownika na specjalnym pasku powiadomień
- Raporty – pakiet predefiniowanych raportów sprzedaży
- Zamówienia – moduł rejestracji zamówień podczas wizyty u klienta
- Targety – dedykowanie ilościowych i jakościowych targetów przedstawicielom handlowym
- Baza wiedzy – materiały handlowe i promocyjne
- Promocje – lista aktualnie obowiązujących promocji
- Merchandising – aplikacja do egzekwowania ustalonych zasad ekspozycji produktów
- Zarządzanie flotą – rejestracja samochodów służbowych, ich napraw oraz przeglądów
- Koszty – rejestr wydatków
- Wiadomości – aplikacja do wysyłania zbiorczych lub pojedynczych wiadomości tekstowych do współpracowników