Moduł pozwala tworzyć raporty i analizy przy użyciu danych zgromadzonych w programie Comarch ERP Optima. Dostępny jest w wersji podstawowej – dla firm oraz rozszerzonej – dla biur rachunkowych. Ta druga umożliwia m.in. tworzenie raportów z wykorzystaniem wielu baz jednocześnie.
Narzędzie pozwala korzystać z ponad 100 raportów dotyczących szeregu obszarów działalności firmy:
- Raporty Sprzedaży
- Raporty Sprzedaży Rok do Roku
- Raporty Zakupów
- Raporty dotyczące płatności
- Raporty Księgowości (ER) – raporty zawierają dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie ewidencji ryczałtowej.
- Raporty Księgowości (KP) – raporty zawierają dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie Księgi Podatkowej
- Raporty Księgowości (KK) – raport zawiera dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie Księgowości Kontowej.
- Raporty Rejestrów VAT
- Raporty dotyczące Kadr i Płac
- Raporty Płatności na Dzień
- Raporty dotyczące Magazynu
- Raporty dotyczące Środków Trwałych
- Raporty dotyczące CRM
- Raporty Handlowe
- Raporty Rozrachunków Księgowych