Comarch ERP Optima Analizy BI dla biura rachunkowego

Moduł pozwala tworzyć raporty i analizy przy użyciu danych zgromadzonych w programie Comarch ERP Optima. Dostępny jest w wersji podstawowej – dla firm oraz rozszerzonej – dla biur rachunkowych. Ta druga umożliwia m.in. tworzenie raportów z wykorzystaniem wielu baz jednocześnie.


Narzędzie pozwala korzystać z ponad 100 raportów dotyczących szeregu obszarów działalności firmy:

  • Raporty Sprzedaży
  • Raporty Sprzedaży Rok do Roku
  • Raporty Zakupów
  • Raporty dotyczące płatności
  • Raporty Księgowości (ER) – raporty zawierają dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie ewidencji ryczałtowej.
  • Raporty Księgowości (KP) – raporty zawierają dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie Księgi Podatkowej
  • Raporty Księgowości (KK) – raport zawiera dane dotyczące księgowości w firmie, w której księgowość jest prowadzona w formie Księgowości Kontowej.
  • Raporty Rejestrów VAT
  • Raporty dotyczące Kadr i Płac
  • Raporty Płatności na Dzień
  • Raporty dotyczące Magazynu
  • Raporty dotyczące Środków Trwałych
  • Raporty dotyczące CRM
  • Raporty Handlowe
  • Raporty Rozrachunków Księgowych