Moduł służący rejestracji i ewidencji członków oraz naliczaniu i kontroli składek.
Posiadane funkcjonalności:
- Rejestracja i ewidencja członków.
Rejestracja członków zwyczajnych, wspierających, kandydatów na członków, nadawanie im statusów, przyjmowanie i skreślanie z listy członków. - Ewidencja składek.
Naliczanie składek, rejestracja i kontrola wpłat, indywidualne ustalenia z wybranymi członkami, ustalanie sald, umarzanie składek.
Korzyści:
- rejestr członków
- ewidencja opłat członkowskich i składek
- zarządzanie należnościami z tytułu składek członkowskich
Rekomendowany dla:
Firm, organizacji, stowarzyszeń, fundacji, partii politycznych, spółdzielni, bądź innych podmiotów, które ewidencjonują przynależność członków do swoich struktur.
Szczególnie polecany dla branż:
- Organizacje pożytku publicznego
- Sztuka, rozrywka i media
Stanowiska:
- Księgowy
- Pracownik działu HR
Biznes:
- Ewidencja członków
- Zarządzanie personelem
- Finanse i księgowość