enova365 Zarządzanie Odzieżą Roboczą (wyposażenie pracownika)

Moduł obsługuje czynności związane z wyposażaniem pracownika oraz wydawaniem mu odzieży ochronnej, w tym również ewidencjonuje ich zwrot, zniszczenie, bądź zaginięcie. Pozwala na monitoring liczby wydawanych kompletów odzieży oraz innych akcesoriów dla wybranych stanowisk. Kontroluje okres ich użytkowania i ewentualnie przeterminowanie. Moduł wymaga, poza modułem enova365 Kadry i Płace (wersja złota), modułu enova365 Handel (wersja złota).

Posiadane funkcjonalności:

  • Generowanie dokumentów zamówienia i rozchodu wewnętrznego w chwili wydania odzieży roboczej i innego wyposażenia.
  • Generowanie dokumentu przyjęcia wewnętrznego w chwili zwrotu odzieży roboczej i innego wyposażenia.

Korzyści:

  • informacja w kartotece pracownika odnośnie wydanej odzieży i wyposażenia
  • bieżąca kontrola liczby wydanej odzieży i wyposażenia

Rekomendowany dla:

  • Firm handlowych
  • Firm produkcyjnych
  • Firm budowlanych
  • ZPCHR
  • Restauracji i hoteli
  • Instytucji publicznych
  • Firm farmaceutycznych

Szczególnie polecany dla branż:

  • Produkcja
  • Administracja publiczna
  • Budownictwo / nieruchomości
  • Logistyka i spedycja
  • Utilities / użyteczność publiczna
  • Finanse / HR
  • Outsourcing pracowników
  • Bankowość / ubezpieczenia

Stanowiska:

  • Pracownik działu HR
  • Magazynier

Biznes:

  • Zarządzanie personelem