Moduł dedykowany firmom bez względu na ich wielkość, czy branżę, w której działają. Wspiera procesy zarządzania kontaktami i budowania relacji z klientami.
Posiadane funkcjonalności:
- Kontrahenci.
Buduje bazę kontrahentów oraz umożliwia podgląd wszystkich danych na ich temat. - Zdarzenia i zadania.
Historia kontaktów z klientem oraz przyszłych, planowanych działań. - Projekty.
Gromadzi zadania i zdarzenia w ramach konkretnego projektu. - Kampanie.
Ułatwia zarządzanie grupą projektów. - Zasoby.
Wspiera zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa, daje możliwość tworzenia rezerwacji we współpracy z kalendarzem. - Teczki.
Wirtualne odzwierciedlenie klasycznej, papierowej teczki, do gromadzenia dowolnych danych i informacji. - Moje zadania.
Zarządza zadaniami osoby oraz daje wgląd w zadania, które delegowała innym użytkownikom. - Korespondencja seryjna.
Tworzy i drukuje szablony od wysyłki tradycyjnej lub elektronicznej. - Wizytówki.
Ewidencja danych kontaktowych klientów i kontrahentów. - Opiekun kontrahenta.
Przypisuje opiekuna do danego kontrahenta oraz umożliwia podział kontrahentów pomiędzy poszczególnych przedstawicieli handlowych. - Kreatory.
Wprowadza dane do wielu miejsc jednocześnie, przy pomocy jednego formularza. - Załączniki.
Umożliwia archiwizowanie dokumentów związanych z kontrahentami: umowy, oferty, zamówienia, oświadczenia. Załączniki mogą mieć dowolny format .pdf, .doc, .xml, .jpg, png.
Korzyści:
- tworzenie bazy klientów i kontrahentów
- podtrzymywanie relacji z kontrahentami
- historia kontaktów z klientami
- dostęp do dokumentów związanych z kontrahentami
- zarządzanie czasem i organizacja pracy
- zlecanie zadań oraz monitoring ich realizacji
- zarządzanie kontaktami z klientami
Rekomendowany dla:
- Działów handlowych
- Działów serwisu
- Recepcji
- Sekretariatu
- Działów marketingu
- Działów telemarketingu
- Działów obsługi klienta
- Help desk
Szczególnie polecany dla branż:
- Handel / e-commerce
- Usługi i B2B
- Produkcja
- Finanse / HR
- Administracja publiczna
- Bankowość / ubezpieczenia
- Outsourcing pracowników
- Edukacja / szkolenia
- Logistyka i spedycja
- Budownictwo / nieruchomości
- Utilities / użyteczność publiczna
- Organizacje pożytku publicznego
- Sztuka, rozrywka i media
Stanowiska:
- Pracownik działu telemarketingu
- Pracownik sprzedaży
- Pracownik marketingu
- Kierownik projektu
- Szkoleniowiec
Biznes:
- Zarządzanie relacjami z Klientami
- Obsługa szkoleń
- Działalność serwisowa
- Działalność wypożyczalni
- Zarządzanie projektami