Moduł enova365 DMS (Document Managment System) to narzędzie ewidencyjne, które wspiera archiwizowanie, porządkowanie i ewidencjonowanie dokumentów. Pozwala przypisać je do konkretnych zadań, spraw lub działów. Posiada ważną funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition), która rozpoznaje znaki w plikach graficznych i PDF.
Posiadane funkcjonalności:
- Skanowanie dokumentów i rozpoznawanie tekstu.
- Przechowywanie dokumentów w postaci cyfrowej.
- Sprawny przepływ dokumentów pomiędzy działami.
- Ewidencjonowanie dokumentów np. z jednolitym rzeczowym wykazem akt, bądź ze sprawami, które ich dotyczą.
Korzyści:
- prosty i szybki dostęp do dokumentów
- workflow – przepływ informacji i dokumentów między działami i pracownikami
- eliminacja błędów w obszarze dokumentów
- e-archiwizacja
- szybsze wdrażanie pracowników w obsługę programu
Rekomendowany dla:
- Średnie oraz duże firmy
- Biura rachunkowe
- Działy handlowe, działy serwisowe, recepcja/sekretariat, marketing, telemarketing, biuro obsługi klienta
Szczególnie polecany dla branż:
- Biura rachunkowe
- Handel / e-commerce
- Usługi i B2B
- Produkcja
- Administracja publiczna
- Finanse / HR
- Bankowość / ubezpieczenia
- Outsourcing pracowników
- Edukacja / szkolenia
- Logistyka i spedycja
- Budownictwo / nieruchomości
- Organizacje pożytku publicznego
- Sztuka, rozrywka i media
Stanowiska:
- Księgowy
- Pracownik działu HR
- Pracownik działu telemarketingu
- Pracownik marketingu
- Fakturzysta
Biznes:
- Finanse i księgowość
- Przepływ pracy – workflow