enova365 Faktury

Moduł służący do wystawiania dokumentów sprzedażowych firmy.


Posiadane funkcjonalności:

  • Kartoteki kontrahentów.
    Kompleksowy zestaw informacji na temat kontrahentów firmy, banków oraz urzędów. Zawiera dane teleadresowe, listę rachunków bankowych oraz obowiązujące ustalenia handlowe, takie jak: termin płatności, forma płatności, przysługujące rabaty, czy posiadany limit kredytowy. Kartoteka umożliwia również sprawdzenie osób kontaktowych po stronie kontrahenta oraz pozwala prześledzić wspólne transakcje.
  • Karty towarów i usług.
    Zawiera podstawowe informacje na temat danego produktu lub usługi, listę kodów kreskowych, alternatywnych jednostek miar oraz wykaz zamienników. Ewidencjonuje transakcje oraz strony www z opisem.
  • Cenniki.
    Określa ceny danego produktu dla poszczególnych kontrahentów, bądź ich grup. Pozwala zdefiniować ceny sprzedaży oraz ustalić metodą ich wyliczania.
  • Dokumenty sprzedaży.
    Umożliwia wystawianie w różnych walutach: faktur, proform, faktur zaliczkowych i korygujących, paragonów i faktur do paragonów. Pozwala kontrolować rozliczenia z kontrahentem poprzez funkcję ostrzeżenia o przekroczeniu limitu kredytowego. Posiada również opcję zablokowania zatwierdzenia dokumentu.
  • Umowy i faktury cykliczne.
    Ewidencjonuje umowy dotyczące dostaw stałych oraz usług z okresowym fakturowaniem.
  • Raporty.
    Generuje raporty zdefiniowane – np. sprzedaż danego towaru lub usługi, sprzedaż wg kontrahentów – oraz daje możliwość tworzenia indywidualnych zestawień. Wszystkie dane eksportuje do plików Excel’a.
  • Definiowalne uprawnienia.
    Każdy użytkownik może mieć indywidualnie zdefiniowane uprawnienia do wybranych obiektów i czynności.
  • Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi.
    enova365 współpracuje z drukarkami fiskalnymi firm: POSNET, Elzab, Innova i Novitus oraz kolektorami danych firmy SKK. W ramach usługi wdrożenia możliwe jest oprogramowanie także innych urządzeń.

Korzyści:

  • kompendium informacji o kontrahencie w jednym miejscu
  • szybsze wprowadzanie danych
  • automatyczne wystawianie dokumentów
  • mniejsze ryzyko pomyłek
  • kontrola należności i zobowiązań

Rekomendowany dla:

  • Firm usługowych
  • Firm handlowych
  • Firm nieprowadzących gospodarki magazynowej o prostym obiegu dokumentów
  • Firm oferujących stałe lub cykliczne usługi

Szczególnie polecany dla branż:

  • Handel / e-commerce
  • Usługi i B2B
  • Produkcja
  • Finanse / HR
  • Administracja publiczna
  • Bankowość / ubezpieczenia
  • Outsourcing pracowników
  • Edukacja / szkolenia
  • Logistyka i spedycja
  • Budownictwo / nieruchomości
  • Utilities / użyteczność publiczna
  • Organizacje pożytku publicznego
  • Sztuka, rozrywka i media

Stanowiska:

  • Fakturzysta
  • Pracownik sprzedaży
  • Szkoleniowiec
  • Pracownik marketingu

Biznes:

  • Sprzedaż i zaopatrzenie
  • Obsługa szkoleń
  • Działalność serwisowa
  • Działalność wypożyczalni