Moduł służący do wystawiania dokumentów sprzedażowych firmy.
Posiadane funkcjonalności:
- Kartoteki kontrahentów.
Kompleksowy zestaw informacji na temat kontrahentów firmy, banków oraz urzędów. Zawiera dane teleadresowe, listę rachunków bankowych oraz obowiązujące ustalenia handlowe, takie jak: termin płatności, forma płatności, przysługujące rabaty, czy posiadany limit kredytowy. Kartoteka umożliwia również sprawdzenie osób kontaktowych po stronie kontrahenta oraz pozwala prześledzić wspólne transakcje. - Karty towarów i usług.
Zawiera podstawowe informacje na temat danego produktu lub usługi, listę kodów kreskowych, alternatywnych jednostek miar oraz wykaz zamienników. Ewidencjonuje transakcje oraz strony www z opisem. - Cenniki.
Określa ceny danego produktu dla poszczególnych kontrahentów, bądź ich grup. Pozwala zdefiniować ceny sprzedaży oraz ustalić metodą ich wyliczania. - Dokumenty sprzedaży.
Umożliwia wystawianie w różnych walutach: faktur, proform, faktur zaliczkowych i korygujących, paragonów i faktur do paragonów. Pozwala kontrolować rozliczenia z kontrahentem poprzez funkcję ostrzeżenia o przekroczeniu limitu kredytowego. Posiada również opcję zablokowania zatwierdzenia dokumentu. - Umowy i faktury cykliczne.
Ewidencjonuje umowy dotyczące dostaw stałych oraz usług z okresowym fakturowaniem. - Raporty.
Generuje raporty zdefiniowane – np. sprzedaż danego towaru lub usługi, sprzedaż wg kontrahentów – oraz daje możliwość tworzenia indywidualnych zestawień. Wszystkie dane eksportuje do plików Excel’a. - Definiowalne uprawnienia.
Każdy użytkownik może mieć indywidualnie zdefiniowane uprawnienia do wybranych obiektów i czynności. - Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi.
enova365 współpracuje z drukarkami fiskalnymi firm: POSNET, Elzab, Innova i Novitus oraz kolektorami danych firmy SKK. W ramach usługi wdrożenia możliwe jest oprogramowanie także innych urządzeń.
Korzyści:
- kompendium informacji o kontrahencie w jednym miejscu
- szybsze wprowadzanie danych
- automatyczne wystawianie dokumentów
- mniejsze ryzyko pomyłek
- kontrola należności i zobowiązań
Rekomendowany dla:
- Firm usługowych
- Firm handlowych
- Firm nieprowadzących gospodarki magazynowej o prostym obiegu dokumentów
- Firm oferujących stałe lub cykliczne usługi
Szczególnie polecany dla branż:
- Handel / e-commerce
- Usługi i B2B
- Produkcja
- Finanse / HR
- Administracja publiczna
- Bankowość / ubezpieczenia
- Outsourcing pracowników
- Edukacja / szkolenia
- Logistyka i spedycja
- Budownictwo / nieruchomości
- Utilities / użyteczność publiczna
- Organizacje pożytku publicznego
- Sztuka, rozrywka i media
Stanowiska:
- Fakturzysta
- Pracownik sprzedaży
- Szkoleniowiec
- Pracownik marketingu
Biznes:
- Sprzedaż i zaopatrzenie
- Obsługa szkoleń
- Działalność serwisowa
- Działalność wypożyczalni