enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Pulpit stanowi przestrzeń do wirtualnej komunikacji pomiędzy biurem rachunkowym i jego klientami.


Posiadane funkcjonalności:

  • Opcja przesyłania i pobierania przez klienta dokumentów w postaci skanów, plików PDF, bądź danych.
  • Elektroniczna komunikacja Klienta z biurem rachunkowym.
  • Dostęp klienta do rozliczeń podatkowych.
  • Opcja pobierania raportów dotyczących działalności przedsiębiorstwa w formatach: PDF, DOC, XLS.
  • Wykaz przelewów do realizacji.
  • Zadania zlecone i powiadomienia.
  • Możliwość przechowywania dokumentów w jednym miejscu.

Korzyści:

  • wzrost przewagi konkurencyjnej biura rachunkowego na rynku
  • profesjonalizm w obsłudze klientów biura rachunkowego
  • nowoczesny kanał komunikacji i przepływu dokumentów z klientem
  • podniesienie efektywności pracowników biura rachunkowego
  • wyższy standard bezpieczeństwa przekazywania danych klientowi

Rekomendowany dla:

  • Biur rachunkowych
  • Kancelarii biegłych rewidentów
  • Biur podatkowych

Szczególnie polecany dla branż:

  • Finanse / HR
  • Biura rachunkowe

Stanowiska:

  • Dyrektor finansowy
  • Księgowy
  • Członek zarządu

Biznes:

  • Finanse i księgowość
  • Zarządzanie personelem
  • Analizy i raportowanie