enova365 Serwis

Moduł służący rejestracji serwisowanych urządzeń i zarządzaniu zleceniami serwisowymi.


Posiadane funkcjonalności:

  • Zlecenia serwisowe.
    Tworzone przy przyjęciu urządzenia do naprawy, bądź przeglądu. Zlecenie może z automatu przechodzić do postaci zadania dla wybranego pracownika.
  • Przeglądy.
    Planuje przeglądy gwarancyjne urządzeń i automatycznie o nich informuje.
  • Funkcja automatycznych powiadomień.
    Funkcja łączy serwisowane urządzenie z kontrahentem, dzięki czemu informuje go o statusie realizacji zlecenia. Daje ponadto możliwość generowania na tej podstawie dokumentów handlowych i księgowych:
    • dokument przyjęcia zlecenia serwisowego – zamówienie usługi,
    • dokument wyceny kosztu naprawy,
    • potwierdzenie odbioru urządzenia z naprawy/przeglądu,
    • dokument WZ – wydanie części z magazynu,
    • faktura za przeprowadzone usługi naprawcze oraz wykorzystane części itp.

Korzyści:

  • zarządzanie zleceniami serwisowymi
  • automat (e-mail i SMS) do przekazywania informacji o postępie realizacji zlecenia
  • tworzenie dokumentów handlowych i księgowych z poziomu modułu enova Serwis

Rekomendowany dla:

  • Warsztatów naprawczych
  • Serwisów pogwarancyjnych
  • Firm świadczących usługi naprawcze

Szczególnie polecany dla branż:

  • Usługi i B2B
  • Handel / e-commerce
  • Produkcja
  • Logistyka i spedycja
  • Budownictwo / nieruchomości
  • Utilities / użyteczność publiczna

Stanowiska:

  • Pracownik sprzedaży
  • Pracownik działu telemarketingu
  • Pracownik produkcji
  • Administrator sieci

Biznes:

  • Działalność serwisowa
  • Sprzedaż i zaopatrzenie
  • Zarządzanie produkcją
  • Działalność wypożyczalni