Moduł służący rejestracji serwisowanych urządzeń i zarządzaniu zleceniami serwisowymi.
Posiadane funkcjonalności:
- Zlecenia serwisowe.
Tworzone przy przyjęciu urządzenia do naprawy, bądź przeglądu. Zlecenie może z automatu przechodzić do postaci zadania dla wybranego pracownika. - Przeglądy.
Planuje przeglądy gwarancyjne urządzeń i automatycznie o nich informuje. - Funkcja automatycznych powiadomień.
Funkcja łączy serwisowane urządzenie z kontrahentem, dzięki czemu informuje go o statusie realizacji zlecenia. Daje ponadto możliwość generowania na tej podstawie dokumentów handlowych i księgowych:- dokument przyjęcia zlecenia serwisowego – zamówienie usługi,
- dokument wyceny kosztu naprawy,
- potwierdzenie odbioru urządzenia z naprawy/przeglądu,
- dokument WZ – wydanie części z magazynu,
- faktura za przeprowadzone usługi naprawcze oraz wykorzystane części itp.
Korzyści:
- zarządzanie zleceniami serwisowymi
- automat (e-mail i SMS) do przekazywania informacji o postępie realizacji zlecenia
- tworzenie dokumentów handlowych i księgowych z poziomu modułu enova Serwis
Rekomendowany dla:
- Warsztatów naprawczych
- Serwisów pogwarancyjnych
- Firm świadczących usługi naprawcze
Szczególnie polecany dla branż:
- Usługi i B2B
- Handel / e-commerce
- Produkcja
- Logistyka i spedycja
- Budownictwo / nieruchomości
- Utilities / użyteczność publiczna
Stanowiska:
- Pracownik sprzedaży
- Pracownik działu telemarketingu
- Pracownik produkcji
- Administrator sieci
Biznes:
- Działalność serwisowa
- Sprzedaż i zaopatrzenie
- Zarządzanie produkcją
- Działalność wypożyczalni