enova365 SMS

Moduł służy do wysyłanie wiadomości tekstowych SMS z poziomu systemu enova365, wykorzystując do tego zewnętrzne bramki SMS. Wysyłane wiadomości mogą trafiać do systemu CRM jako zdarzenia i być widoczne w podsumowaniu kontaktów z danym podmiotem.

Posiadane funkcjonalności:

  • Możliwość wysyłanie wiadomości SMS z poziomu następujących miejsc w systemie:
    • kartoteka kontrahenta lub osoba kontaktowa kontrahenta
    • formularz Zadania / Zdarzenia / Zlecenia serwisowego / Wypożyczenia
    • korespondencja seryjna
  • Możliwość wysyłania wiadomości SMS z innych niż CRM miejsc w systemie, np.: Kadry i Płace, Księgowość, Handel, Szkolenia, Delegacje Służbowe, Serwis, Wypożyczalnia.
  • Za pośrednictwem wiadomości SMS można komunikować różne typy informacji, np.:
    • promocje
    • newsletter
    • kampanie reklamowe
    • spotkania
    • szkolenia
    • termin płatności faktury
    • okres przeterminowania płatności
    • termin przeglądu sprzętu
    • etap realizacji zamówienia
    • wypłata wynagrodzeń
  • Numery telefonów, na które wysyłane są SMSy można pobierać z kartoteki kontrahenta, osoby kontaktowej, bądź wpisywać ręcznie w specjalnym okienku.

Korzyści:

  • szybsze i prostsze wysyłanie wiadomości SMS – oszczędność czasu i większa wydajność personelu
  • dodatkowy kanał komunikacji z klientami, kontrahentami i pracownikami

Rekomendowany dla:

  • Działów Windykacji
  • Działów Marketingu
  • Działów Serwisu
  • Działów Sprzedaż
  • Asystentów Zarządu

Szczególnie polecany dla branż:

  • Handel / e-commerce
  • Usługi i B2B
  • Produkcja
  • Finanse / HR
  • Administracja publiczna
  • Bankowość / ubezpieczenia
  • Outsourcing pracowników
  • Edukacja / szkolenia
  • Logistyka i spedycja
  • Budownictwo / nieruchomości
  • Utilities / użyteczność publiczna
  • Organizacje pożytku publicznego
  • Sztuka, rozrywka i media

Stanowiska:

  • Pracownik działu telemarketingu
  • Pracownik marketingu
  • Pracownik sprzedaży
  • Pracownik działu HR
  • Magazynier
  • Fakturzysta
  • Szkoleniowiec
  • Administrator sieci

Biznes:

  • Zarządzanie personelem
  • Finanse i księgowość
  • Sprzedaż i zaopatrzenie
  • Zarządzanie produkcją
  • Zarządzanie relacjami z Klientami
  • Przepływ pracy – workflow
  • Zarządzanie projektami
  • Analizy i raportowanie
  • Obsługa szkoleń
  • Działalność serwisowa
  • Działalność wypożyczalni
  • Ewidencja członków