Moduł służy do wysyłanie wiadomości tekstowych SMS z poziomu systemu enova365, wykorzystując do tego zewnętrzne bramki SMS. Wysyłane wiadomości mogą trafiać do systemu CRM jako zdarzenia i być widoczne w podsumowaniu kontaktów z danym podmiotem.
Posiadane funkcjonalności:
- Możliwość wysyłanie wiadomości SMS z poziomu następujących miejsc w systemie:
- kartoteka kontrahenta lub osoba kontaktowa kontrahenta
- formularz Zadania / Zdarzenia / Zlecenia serwisowego / Wypożyczenia
- korespondencja seryjna
- Możliwość wysyłania wiadomości SMS z innych niż CRM miejsc w systemie, np.: Kadry i Płace, Księgowość, Handel, Szkolenia, Delegacje Służbowe, Serwis, Wypożyczalnia.
- Za pośrednictwem wiadomości SMS można komunikować różne typy informacji, np.:
- promocje
- newsletter
- kampanie reklamowe
- spotkania
- szkolenia
- termin płatności faktury
- okres przeterminowania płatności
- termin przeglądu sprzętu
- etap realizacji zamówienia
- wypłata wynagrodzeń
- Numery telefonów, na które wysyłane są SMSy można pobierać z kartoteki kontrahenta, osoby kontaktowej, bądź wpisywać ręcznie w specjalnym okienku.
Korzyści:
- szybsze i prostsze wysyłanie wiadomości SMS – oszczędność czasu i większa wydajność personelu
- dodatkowy kanał komunikacji z klientami, kontrahentami i pracownikami
Rekomendowany dla:
- Działów Windykacji
- Działów Marketingu
- Działów Serwisu
- Działów Sprzedaż
- Asystentów Zarządu
Szczególnie polecany dla branż:
- Handel / e-commerce
- Usługi i B2B
- Produkcja
- Finanse / HR
- Administracja publiczna
- Bankowość / ubezpieczenia
- Outsourcing pracowników
- Edukacja / szkolenia
- Logistyka i spedycja
- Budownictwo / nieruchomości
- Utilities / użyteczność publiczna
- Organizacje pożytku publicznego
- Sztuka, rozrywka i media
Stanowiska:
- Pracownik działu telemarketingu
- Pracownik marketingu
- Pracownik sprzedaży
- Pracownik działu HR
- Magazynier
- Fakturzysta
- Szkoleniowiec
- Administrator sieci
Biznes:
- Zarządzanie personelem
- Finanse i księgowość
- Sprzedaż i zaopatrzenie
- Zarządzanie produkcją
- Zarządzanie relacjami z Klientami
- Przepływ pracy – workflow
- Zarządzanie projektami
- Analizy i raportowanie
- Obsługa szkoleń
- Działalność serwisowa
- Działalność wypożyczalni
- Ewidencja członków